Wieżowiec zmieniony w Galaxy S7 edge? Dla Samsunga w Rosji nawet to jest możliwe

Pan Putin chyba ostatnio robił zakupy u Koreańczyków

Choć w marketingu na przełomie lat zaszło wiele zmian, a reklama ewoluowała z dnia na dzień, jedno nigdy się nie zmieniło — zawsze liczył się zasięg. Im głośniejsza reklama, tym więcej ludzi ją usłyszy, im większy nagłówek, tym więcej ludzi go przeczyta, im większy bilbord, tym więcej ludzi go zobaczy. Z tego ostatniego założenia wyszli też inżynierowie Samsunga, a efekty ich pracy widać… z daleka.

Przejdźmy jednak do rzeczy. Sokoł to jedna z dzielnic Moskwy. Znajduje się w niej pewien 25-piętrowy biurowiec, który oprócz swojej wysokości, na tle innych budynków nie wyróżniał się niczym. Do niedawna, albowiem Koreański producent uznał, że to idealne miejsce na stworzenie reklamy z niezłym rozmachem i aranżacją sporej ilości iluminacji.

Największa ściana budynku o wymiarach 40 na 80 metrów, została pokryta warstwą diód LED, które zmieniły ją największy na świecie model Samsunga Galaxy S7 edge. Trzeba tu dodać, że to model, który potrafi z dość dobrą płynnością wyświetlić dokładną sylwetkę modelu oraz filmy promocyjne, które wyświetlane są na jego ‘ekranie’.

Wielkość budynku nie była jedynym czynnikiem, który zadecydował o położeniu reklamy. Samsung wybrał miejsce styku dwóch 6-pasmowych dróg szybkiego ruchu. Na domiar tego, nieopodal wieżowca znajduje się lotnisko. Jak zapewnia sam producent, całość widać nawet z odległości 2,2 km.

Jak widać każdy ma swój sposób na marketing. Samsung robi premiery z rozmachem, LG w modelu G5 wprowadza innowacyjne moduły, Lenovo Moto gra klientom na sentymentach, a Apple robi ludziom z mózgu wodę a z jabłka bóstwo. Koreańczycy mają po prostu bardzo wysoki budżet, a tak pokaźnej wielkości reklamy sprawiają, że o firmie jest głośno, i to nie tylko na portalach technologicznych.

Zobacz również: Speer Tester #1 - Samsung Galaxy S7 vs LG G5

Źródło: AndroidPolice

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Artykuły:

3 technologie, które miały zrewolucjonizować nasze życie, a się nie przyjęły Ceny iPhone'ów mogą pójść w górę, jeśli prezydentem USA zostanie Donald Trump Kupiłeś za granicą telefon niedostępny w Polsce? Sprawdzamy, czy w razie konieczności polski serwis podejmie się naprawy Emotikony językiem XXI wieku. Używając ich gwarantujesz sobie lepsze życie Google Now On Tap to chyba najlepsze, co spotkało Androida w całej historii tego systemu Oto prototypowy smartwatch, który obsłużysz ręką… dotykając drugiej ręki Smartfony a rak mózgu. Jak to w końcu jest? Smart-zombie zalewają społeczeństwo. Głupi wymysł czy realny problem? Huawei P9 - pierwsze wrażenia Quiz Komórkomanii #18: LG G5 - prawda czy fałsz Fotograficzne akcesoria do smartfonów, które rozwiązują największy problem mobilnego fotografowania Smartfony bez złącza słuchawkowego - hit czy kit? Cyferkomania i grywalizacja, czyli aplikacje, które motywują Polskie szkolnictwo jest oderwane od technologicznej rzeczywistości Kevin Systrom - twórca Instagrama [sylwetka postaci] Android N z 3D Touch? Google skopiował pomysł Apple'a i zrobił to dobrze Quiz Komórkomanii #17: HTC 10 - prawda czy fałsz HTC 10 - pierwsze wrażenia [wideo] #WaszymZdaniem: najważniejsza cecha smartfona to... Satya Nadella - sylwetka postaci Prezent dla gracza: 3 pomysły na każdą kieszeń Quiz Komórkomanii #16: Huawei P9 - prawda czy fałsz Quiz Komórkomanii #15 - mobilny Windows (plus podsumowanie quizu o Androidzie) Apple kończy 40 lat. Najważniejsze wydarzenia w bujnej historii firmy

Popularne w tym tygodniu:

Animoji Karaoke - użytkownicy iPhone'a X pokochali nową funkcję Jak na pijanego, to całkiem prosto chodzi, czyli kilka słów o Face ID TrueDepth w iPhonie X to coś więcej niż rozpoznawanie twarzy i animowane emotki Jak sprzedaje się iPhone 8? OnePlus 5T wydaje się w porządku, ale wciąż jest co poprawiać. Oto 6 rzeczy, które chciałbym zobaczyć w modelu OnePlus 6